სასწავლო პროექტი


1. პროექტის სახელწოდება:   ჩვენი მდინარე

2. პროექტის მთავარი იდეა: ჩვენ სკოლასთან ახლო მდებარე მდინარის სხვადასხვა
ასპექტით  შესწავლა.

3. პროექტის აქტუალობა: სხვადასხვა საგანთა ურთიერთკავშირი.

4. პროექტის მიზნებიმდინარის ისტორიის, ქიმიური შემადგენლობის, მისი
სიჩქარის, სიგანის. სიგრძის, სიღრმის გაგება, მისი ბიოსფეროს შესწავლა.
.
5. მონაწილეთა ასაკი13-14

6. ვადები/ხანგრძლივობა:  ათი დღე.

7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტებირაც შეიძლება შეიქმნას:
 ნახატებიპლაკატები , მონაცემთა ცხრილი. დიაგრამა

8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ადამიანური რესურსები-ბავშვებიმოზრდილები ასაკოვანი ადამიანები, ლაბორატორია. რულეტი.ქაღალდის ნავი, საათი,მიკროსკოპი, რუქა.
..
9. პროექტის მსვლელობა:
გეგმის შედგენა
 . ზემოთ აღნიშნული1-4 და6-8 პუნქტების გაცნობა მთელი ჯგუფისათვის
 ჯგუფების ჩამოყალიბება-განაწილება:
 მდინარის ისტორიის შესწავლაზე-----       3-4 მოსწავლე
ქიმიურ მინარევების დადგენაზე--------2-3  მოსწავლე
მდინარის გეომეტრიული პარამეტრების დადგენა, სიჩქარის განსაზღვრა----------3-4  მოსწავლე
მდინარეში არსებული ცოცხალი ორგანიზმების შესწავლა 3-4 მოსწავლე.
დავალებების მიცემა თითოეული ჯგუფისათვის
მოსწავლე-,, ისტორიკოსები“------მოიძიებებ ისტორიულ მასალებს მდინარის სათავის,მისი სახელწოდების შესახებ,.
მოსწავლე ,, ქიმიკოსები“---   იღებენ სინჯს მდინარის სხვადასხვა ადგილზე და აბარებენ ლაბორატორიაში  ქიმიური მინაერთების დასადგენად.
მოსწავლე,, ფიზიკოსები“----- შეაფასებენ მდინარის პარამეტრებს.განსაზღვრავენ სიჩქარეს.
მოსწავლე ,,ბიოლოგები“ --- სწავლობენ და აღმოაჩენენ მდინარეში არსებულ სიცოცხლეს.
 ბოლოს  მასწავლებელი აკეთებს კომენტარს.

10.ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
 ფიზ.IX. 6.მოსწავლეს შეუძლია
შედეგი თვალსაჩინოათუ მოსწავლე:


11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ციური გოგიბერიძე

12. ელ.ფოსტა:c.gogiberidze@gmail.com



13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:

No comments:

Post a Comment