1. პროექტის სახელწოდება: ჩვენი მდინარე
2. პროექტის მთავარი იდეა: ჩვენ სკოლასთან ახლო მდებარე მდინარის სხვადასხვა
ასპექტით შესწავლა.
3. პროექტის აქტუალობა: სხვადასხვა საგანთა ურთიერთკავშირი.
4. პროექტის მიზნები: მდინარის ისტორიის, ქიმიური შემადგენლობის, მისი
სიჩქარის, სიგანის. სიგრძის, სიღრმის გაგება, მისი ბიოსფეროს შესწავლა.
.
5. მონაწილეთა ასაკი: 13-14
6. ვადები/ხანგრძლივობა: ათი დღე.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
ნახატები, პლაკატები , მონაცემთა ცხრილი. დიაგრამა
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ადამიანური რესურსები-ბავშვები, მოზრდილები, ასაკოვანი ადამიანები, ლაბორატორია. რულეტი.ქაღალდის ნავი, საათი,მიკროსკოპი, რუქა.
..
9. პროექტის მსვლელობა:
გეგმის შედგენა
ა. ზემოთ აღნიშნული1-4 და6-8 პუნქტების გაცნობა მთელი ჯგუფისათვის
ბ. ჯგუფების ჩამოყალიბება-განაწილება:
მდინარის ისტორიის შესწავლაზე----- 3-4 მოსწავლე
ქიმიურ მინარევების დადგენაზე--------2-3 მოსწავლე
მდინარის გეომეტრიული პარამეტრების დადგენა, სიჩქარის განსაზღვრა----------3-4 მოსწავლე
მდინარეში არსებული ცოცხალი ორგანიზმების შესწავლა 3-4 მოსწავლე.
გ. დავალებების მიცემა თითოეული ჯგუფისათვის
მოსწავლე-,, ისტორიკოსები“------მოიძიებებ ისტორიულ მასალებს მდინარის სათავის,მისი სახელწოდების შესახებ,.
მოსწავლე ,, ქიმიკოსები“--- იღებენ სინჯს მდინარის სხვადასხვა ადგილზე და აბარებენ ლაბორატორიაში ქიმიური მინაერთების დასადგენად.
მოსწავლე,, ფიზიკოსები“----- შეაფასებენ მდინარის პარამეტრებს.განსაზღვრავენ სიჩქარეს.
მოსწავლე ,,ბიოლოგები“ --- სწავლობენ და აღმოაჩენენ მდინარეში არსებულ სიცოცხლეს.
ბოლოს მასწავლებელი აკეთებს კომენტარს.
10.ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ფიზ.IX. 6.მოსწავლეს შეუძლია
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ციური გოგიბერიძე
12. ელ.ფოსტა:c.gogiberidze@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
No comments:
Post a Comment